N i e u w ! Scania Super 560 R en MACK Granite

Hebt u nog vragen? hallo@bruderland.nl

Winkelmandje

U hebt geen goederen in het winkelmandje.

Aan de slag
Productselectie
Vervoer en details
Klaar

Reclamatie van goederen

Het spijt ons dat u in een situatie bent beland waarin u een productklacht moet oplossen. Wij proberen de klachtenprocedure zo aangenaam mogelijk te laten verlopen en houden u op de hoogte.

We begeleiden je in vier eenvoudige stappen door het claimproces

  1. Log in op je account. Heb je geen account? Geen probleem, je kunt je bestelling ook opvragen met het bestelnummer.
  2. Selecteer het product waarvoor je een claim wilt indienen.
  3. Vul de details over het probleem in en kies de manier waarop wij de klacht naar uw tevredenheid kunnen oplossen.
  4. Stuur ons een pakket – u kunt gebruik maken van ons vervoer of een andere manier.

Wilt u ergens mee geholpen worden, bel +420 735 053 473 of schrijf ons e-mail naar hallo@bruderland.nl.

Terug naar de e-shop

Hoe dient u een claim in?

Voor een eenvoudige en snelle klacht kunt u het bovenstaande online klachtenformulier invullen. Als u als ingelogde klant een aankoop heeft gedaan, ziet u in het formulier alle goederen die nog onder de garantie vallen. Nadat u het formulier heeft ingevuld, krijgt u alle benodigde informatie om de goederen te claimen en terug te sturen.

Hoe kan ik de status van mijn claim te weten komen?

Zodra de goederen bij ons zijn aangekomen, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Wij hebben 30 dagen de tijd om alles op te lossen en u te informeren over de uitkomst van de klacht. Wij proberen dit echter altijd zo snel mogelijk te doen.