N i e u w ! Scania Super 560 R en MACK Granite

Hebt u nog vragen? hallo@bruderland.nl

Winkelmandje

U hebt geen goederen in het winkelmandje.

Veelgestelde vragen - FAQ

Over de aankoop

Moet ik me registreren om te kopen?

Registratie is niet nodig, je kunt bij ons winkelen zonder registratie.

Wat zijn de voordelen van registreren?

Als geregistreerde gebruiker heb je een overzicht van al je bestellingen en kun je de status van je lopende bestellingen volgen. Je kunt ook een lijst van je favoriete producten maken, zodat je ze gemakkelijk bij de hand hebt wanneer je een aankoop doet.

Een ander voordeel van registreren is het lidmaatschap van ons loyaliteitsprogramma, dat je toegang geeft tot vele voordelen. Groothandelsklanten krijgen na registratie toegang tot groothandelsprijzen. U kunt zich hier registreren voor de groothandel.

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen?

Stuur een e-mail naar hallo@bruderland.nl met het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je bestelling in onze e-shop te plaatsen. Wij zullen uw bestelling controleren en u informeren over de status ervan.

Waar kan ik de factuur vinden als ik deze niet per e-mail heb ontvangen?

De factuur is te vinden als bijlage bij de e-mail die wordt verzonden nadat de bestelling is verzonden. Als je geregistreerd bent op onze e-shop, vind je de factuur na het inloggen op je account in het gedeelte Mijn bestellingen. Als je niet geregistreerd bent, stuur ons dan het bestelnummer en het e-mailadres waar de bestelling is aangemaakt naar hallo@bruderland.nl.Wij sturen je dan de factuur.

Loyaliteitsprogramma

Hoe meld ik me aan voor het loyaliteitsprogramma?

Elke geregistreerde klant wordt automatisch lid van het loyaliteitsprogramma. U kunt zich hier registreren.

Hoe verzamel en verzilver ik punten?

Punten worden automatisch bijgeschreven op uw account (altijd op de 15e dag na ontvangst van uw bestelling). Als u 70 punten of meer verzamelt, kunt u uw punten omzetten in korting: 25 punten = 1 EUR.

Kortingen

Ik heb geen korting gekregen op mijn eerste aankoop, wat moet ik doen?

Als de korting voor je eerste aankoop na een paar minuten nog niet is ontvangen, kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • Je voldoet niet aan de voorwaarden:
    • Alleen klanten die voor het eerst een aankoop doen, krijgen de korting.
    • De waarde van de aankoop moet meer dan 45 EUR zijn.
    • De code kan slechts 7 dagen na ontvangst worden ingewisseld.
  • Onjuiste e-mail.
    • Controleer of u het juiste e-mailadres hebt ingevoerd.
  • De kortingsmail kan in spam of bulkberichten terecht zijn gekomen.
    • Controleer deze mappen, soms komt het voor dat een e-mail daar terechtkomt.

Als geen van beide opties de reden is waarom je kortingscode niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice op hallo@bruderland.nl. We helpen je graag om de situatie op te lossen.

Ik kan de kortingscode niet toepassen, hoe?

Als je de kortingscode hebt ontvangen, maar deze niet aan je bestelling kunt toevoegen, stuur dan een e-mail naar hallo@bruderland.nl wij helpen je de code toe te passen.

Beschikbaarheid en voorraad van goederen

Hoe kom ik erachter wanneer een product dat momenteel is uitverkocht weer beschikbaar is?

Je kunt voor elk product de waakhondfunctie inschakelen. Voer je e-mailadres in en we sturen je een e-mail zodra het product weer beschikbaar is. Als je op zijn minst bij benadering wilt weten wanneer een product weer op voorraad zal zijn, kun je contact met ons opnemen via hallo@bruderland.nl dan proberen we uit te zoeken wanneer het product zal arriveren.

Bestellingen en levering van goederen

Ik heb geen e-mail ter bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

Als je geen e-mail hebt ontvangen ter bevestiging van je bestelling, stuur dan een e-mail naar hallo@bruderland.nl. We controleren je bestelling en laten je iets weten.

Wanneer leveren jullie mijn bestelling?

Bestellingen worden uiterlijk de tweede werkdag na ontvangst verzonden. In de aanloop naar Kerstmis kan de levertijd echter langer zijn. Zodra de zending door het verzendbedrijf is geaccepteerd, hangt de levertijd af van de gekozen vervoerder. Alle verzendbedrijven en geschatte levertijden vind je hier.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor elke vervoerder worden vermeld in de tweede stap van het winkelwagentje. Als je de prijs van tevoren wilt weten, kun je die hier vinden. Voor bestellingen van meer dan 130 € krijg je gratis verzending.

Hoe kom ik de status van mijn bestelling te weten?

Op het moment dat we je bestelling doorsturen naar de vervoerder, sturen we je een e-mail met een volgnummer en een link naar de door jou gekozen verzendservice. Zo kun je de status van je bestelling volgen.

Als je geregistreerd bent op onze website, kun je de status van je bestelling volgen op je profiel in het gedeelte Mijn bestellingen.

Kan ik de verzendmethode wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Geregistreerde klanten kunnen de verzendmethode wijzigen nadat de bestelling is geplaatst. Dit is alleen mogelijk als je bestelling nog niet is afgeleverd of nog niet is betaald.

Als je geen geregistreerde gebruiker bent of als je problemen hebt met het wijzigen van de verzendmethode, stuur dan een e-mail naar hallo@bruderland.nl.

Betaling

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen met een bankoverschrijving, creditcard of PayPal. Alle betalingsmogelijkheden vind je in de tweede stap van het winkelwagentje of hier.

Ik heb het verkeerde variabelensymbool ingevoerd. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar hallo@bruderland.nl Vermeld uw bestelnummer in de e-mail. We zullen de betaling verifiëren en je iets laten weten.

Ik heb geen betalingsbevestiging van jullie ontvangen. Wat kan ik doen?

Stuur een e-mail naar hallo@bruderland.nl Vermeld uw bestelnummer in de e-mail. We zullen de betaling verifiëren en je iets laten weten.

Kan ik mijn betaalmethode wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Geregistreerde klanten kunnen de betaalmethode wijzigen nadat de bestelling is geplaatst. Dit is alleen mogelijk als je bestelling nog niet wordt geleverd of nog niet is betaald.

Als je geen geregistreerde gebruiker bent of als je problemen hebt met het wijzigen van je betaalmethode, stuur dan een e-mail naar hallo@bruderland.nl.

Klachten en retourzendingen

Ik heb beschadigde goederen ontvangen, wat moet ik doen?

Vul dit formulier in. Beschrijf de reden van de klacht, voeg een foto van de beschadigde goederen toe en laat ons weten hoe je de klacht opgelost wilt hebben. We zullen de klacht onderzoeken en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Hoe kan ik goederen reclameren?

Vul dit formulier in. Beschrijf de reden van de claim, voeg een foto van de beschadigde goederen toe en laat ons weten hoe je de claim opgelost wilt hebben. We zullen de klacht onderzoeken en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Kan ik een artikel retourneren als ik het om de een of andere reden niet meer wil hebben?

Ja, je kunt de goederen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Het product en de verpakking moeten intact blijven om je geld terug te krijgen. Vul dit formulier in om een artikel te retourneren. We zullen de retourzending zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Onderdelen

Waar kan ik reserveonderdelen voor producten vinden?

Alle beschikbare reserveonderdelen voor een specifiek product vind je onderaan de pagina onder de productbeschrijving. Hier vind je gedetailleerde instructies om je te helpen het reserveonderdeel te vinden.

Hoe vind ik het juiste reserveonderdeel?

Voor elk model vind je onderaan de pagina onder de beschrijving een lijst met reserveonderdelen die voor dat model bedoeld zijn. Het zoeken werkt ook andersom, voor elk reserveonderdeel vind je ook de modellen waarvoor het reserveonderdeel bedoeld is. Hier vind je gedetailleerde instructies om je te helpen het reserveonderdeel te vinden.

Als je niet zeker weet welke onderdelen je nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via live chat, e-mail hallo@bruderland.nl. We helpen je graag bij het kiezen van het juiste onderdeel.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

We helpen je graag verder via onze klantenservice. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail hallo@bruderland.nl. De klantenlijn is elke werkdag van 8:00 tot 15:00 uur bereikbaar.